Ann Andrist

BRA dag!
Oj oj vilken bra dag, och klockan är bara 11! Började dagen med ett sms från en klasskompis som måste ta om en klass, vilket gjorde att jag rusade upp ur sängen och var tvungen att kolla mina betyg...och... jag fick A i alla min klasser. Alltså, det trodde jag verkligen inte! Så det startade ju min dag riktigt bra!

Sen så ringde Pär på skype, han är hemma så då fick jag prata en stund med familjen vilket var underbart. Fullt ös var de hemma, önskar jag kunde va där. Pappa sa att de kommer ca 18 personer eller nåt.

Efter det åkte jag till social security office och bytte efternamn så nu heter jag officiellt Ann Katarina Andrist. Dock har jag inte bytt namn i Sveige, men får göra de nästa gång ja kommer hem för de kommer säkert va massa krångel med pass och grejor.
Sen åkte jag och köpte krokar och grejor som jag skjutit upp länge.

Och nu ska jag åka till Brandt och äta lunch, funderar på indiskt kaske. Och ikväll blir de crabpot med Jing vid waterfront. Hon åker hem om 8 dagar, helt sjukt.. Hon har ju vart här min hela tid lixom.

Nej, dags att åka. Älskar fortfarande lov ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress