Ann Andrist

Tisdag
Hejhopp. Nu ä de snart julafton i Sverige vilket märks väl på Facebook. Jag försöker göra de bästa av saken med att jag är, och hoppas på en mysig julafton. Dianas vän Thao kommer
Med hennes familj och deras nya svenska aupair, så de blir ju lite julfirande med en till svensk :P

Idag har jag tränat, handlat och ätit lunch med en vän. Sen har ja försökt betala räkningar men de gick inte så bra. Får vänta til Brandt kommer hem.

Brandt har ledigt på torsdag och ända till början på januari, så underbart. Ja jobbar dock nästa måndag och tisdag, mellan 8-6. Men men, pengar som sagt. ;)

Nu känner j mig riktigt trött, fundera på att ta en nap efter en slitsam dag :P jobbigt å va ledig. ;) ska hämta abby och chloe ikväll, de blir mysigt. Brian å Diana behövde visst mer tid till att köpa julklappar, och jag hänger mer än gärna med ungarna :).


Börjar bli fullt under vår gran.


Behövde inte leta länge efter skinkan.


Tog med min vän från Kina till Ikea där hon aldrig vart.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress