Ann Andrist

Bra dag!
Bra dag! Vaknade halv 7 imorse av mig själv, det är så gött att lägga sig tidigt och vakna av sig själv och vara pigg! Måste bli rutin :P Men har ju jobbat på min essay i en vecka så har somnat med datorn i knäet typ :P
Gick upp och åt frukost, sen gick jag ut och sprang några varv runt high school tracket och sen hem och ha en ''spa'' morgon. Duschade, tvättade alla lakan, smörjde in mig, målade tårna och naglarna, och bara tagit det lugnt. Tänkte att EN dag får jag ta det lugnt på :)

Nu har jag nyss lagat en god lunch, och ska strax cykla iväg till jobbet. Har hunnit med massor av grejor idag, känns som en riktigt bra och effektiv dag. Att solen skiner skadar ju inte heller :)

Ikväll ska jag nog ut till Bellevue, en kompis fyller år så ska fira henne. Hoppas på att jag får ha bil, för har ingen lust att ta bussen i en timme, istället för bil som tar 20 min.

Nej nu ska ja göra mig iordning! Ha en finfin dag :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress