Ann Andrist

Hallåå
Ojdå, här var det ett tag sen jag skrev.. Det har hänt så himla mkt på senaste tiden.. Jag har gift mig, pappa och Linda var här, jag har vart i Texas och flyttat ihop med Brandt. Mitt i allt detta kaos har jag hft tre klasser att tänka på.. Prov, vilket ledde till att ja inte hann plugga inför de och vi får tillbaka de ikväll.. Nervös om nåt.. Massa inlämningar och diskussioner. Och nu är det finals week också, så på tisdag, onsdag och torsdag har jag finals. Usch vad jag ogillar slutet på varje quarter. :(

Men nu sitter jag i solen och äter morötter :P Har ätit så sjukt mkt choklad på jobbet idag för vi hade potluck.. Blä, så tänkte ge lite till rebecka när vi har klass sen :)

IMORN är jag ledig. Hallelujah. Men morgonen består ändå av sjukt mkt plugg, och sen måste jag hämta min cykel o grejor.

Jaja dags att gå till klassen snart!
Pappa

Tat lugnt med choklad. Vräk inte i dig när du är stressad. Det är bättre att du äter det när du har det lugnt och kan samtidigt njuta av den.

Pappa

Tat lugnt med choklad. Vräk inte i dig när du är stressad. Det är bättre att du äter det när du har det lugnt och kan samtidigt njuta av den.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress