Ann Andrist

Måndag!
Nu är jag hemma igen efter en helg i Omak. De var riktigt mysigt och jag träffade i princip alla i Brandts släkt på hans pappas sida. I höstas träffade jag hans mammas sidas släkt :P. Det var väldigt intense och på lördagen var ja helt slut och somnade direkt vi kom hem. Söndagen åt vi frukost med hela släkten och sa hejdå till alla och körde hem till Seattle. 5 timmar i bil, och jag körde hela vägen för Phil mådde dåligt och Brandt var tvungen att jobba för alla betyg ska vara inne idag.

Idag är de måndag och solen skiner, och jag börjar jobba om 50 min. Första dagen på orientation week brukar va ganska galen. Men de ska nog gå bra. Ska packa ihop lunch nu, åt så mkt igår kväll när Frida var här så jag var inte hungrig förräns när jag vart vaken i 3 timmar :P

Ha en fin dag :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress