Ann Andrist

Bra Tisdag!
Hej hå! Idag är det en riktigt bra dag, har fått en hel del läxa gjord och för tillfället så sitter jag och äter nudlar till lunch samtidigt som jag kollar på världens tråkigaste klipp om Orientalism.... Den är 40 minuter och tråkigt snubbe som pratar.

Idag var jag o två till på ett youth center för hemlösa och donerade massa grejor. Vi var på dollar store och köpte hygiengrejor för 20 dollar var, sen gav jag bort massa kläder jag inte behöver längre. När vi kom dit så var de en tjej som var gravid som slängde sig över deodoranten och tog på det direkt, och ett par converse som jag gav bort. Herregud va ja blev lycklig av att se hennes lycka över dessa grejor som jag tar för givet. Kändes bra!

Annars så är livet rätt så stressigt :P Lever i ett rum fullt med lådor, vilket är rätt så jobbigt. Men Vi får förhoppningsvis börja flytta in nästa vecka innan vi åker till Texas! Jag, Brandt och Rebecka var på IKEA häromdagen, vi köpte säng och madrass som de ska leverera på Måndagen när vi kommer hem från Texas. Vi har inte så mkt möbler än, eftersom jag har bott här med min värdfamilj hela tiden så har inte behövt köpa nåt. Men det är sjukt kul o shoppa köksgrejor o sånt :D ser framemot tills vi får ordning o reda på allt.

Familjen har vart borta sen i Fredags och jag vet inte riktigt när de kommer hem. :P Men men. jag har klass ikväll och innan de ska jag iväg o göra massa ärenden.

Förresten, träffade min lärare häromdagen när ja va påväg från frisören. Pratade en stund med henne och så sa hon att jag hade skrivit den bästa uppsatsen i klassen! och att mitt skrivande har utvecklat ''scholarly'' :D oj vad det gjorde min dag!

Ska förresten försöka sälja lite gamla skolböcker som jag hitta nu i packandet.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress