Ann Andrist

Fredag, finally
Happy Fredag! Ser framemot en fullspäckad helg som ska spenderas med Brandts familj och massa vänner. Imorse var jag och lämnade Abby och Chloe på skolan, herregud vad de är stora.

Efter det åkte jag och hämtade upp min kompis Kendra, och vi åkte och åt frukost på portage bay. riktigt mysigt! Sen åkte jag hem, gjorde två läxor och skickade in dom. Sen har jag suttit och försökt plugga lite mer, prata med Rebecka på telefonen ett tag om allt och ingenting :P

Ikväll har jag och Brandt datenight, och ser framemot de. Konstigt hur man kan vilja umgås mer med någon som man redan ser varje dag , haha. FÅr se vad vi hittar på.

Förresten beställde en Kindle Fire (Läsplatta) från Amazon för 400 kr. Var tvungen att skriva o fråga Brandt om de va OK, och han sa att ja, jag åt nyss lunch för 30 dollar :P

Nej nu sla ja ta tag i dagens träning, har försökt köra varannan dag denna vecka vilket har gått bra hittills!

Ha en bra helg!
Pappa

En läsplatta är verkligen bra. Jag köpte till Ingalill för några år se. Provat jag också och det är smidigt och mycket lättare att läsa än surfplatta. Jättekul att prata med er två idag. Kram pappa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress