Ann Andrist

Hallå!
Halvvägs färdig med vecka 6 i skolan, snart är jag halvvägs! Tror det är midterms nu, för det är sjukt mycket att göra. Idag lämnade jag in en essay, imorgon har jag två essays att lämna in och i helgen har jag två till att skriva! Vet inte hur min hjärna klarar av att komma på nya ideer hela tiden, men på något sätt så går det. Jag ska boka mina nya klasser denna månad, hoppas att det inte blir lika mycket skrivande nästa semester.

Annars går väl livet OK, det är väldigt jobbigt att inte få full pott på alla uppgifter hela tiden som jag fick på North Seattle. Men jag antar att nu när det är högre level så måste jag lära mig allt på nytt och göra misstag för att lära mig. Det är en klass som jag är riktigt stressad över som jag måste få bra i, annars kan jag inte ta vissa andra klasser.

Jag tar en multimedia klass med illustrator nu, förra veckan var photoshop vilket är skönt att de är över. Har ett quiz denna vecka, och en logga som ska vara färdig.
Ska träffa Rebecka ikväll så hon kan hjälpa mig med den, har en start iallafall. Det är riktigt svårt att använda ett helt nytt program och sen få det som jag vill.

Ja nu ska jag väl laga lunch, kl är 12 och har massor att göra.
Min nästa essay ska vara om hur våra telefoner får oss deprimerade. Måste intervjuva två personer. Några förslag på vem jag kan intervjua?

Hejhoj.
Pappa

Det låter som du har mycket att göra. Det går säkert bra om du fokuserar på skolan och skalar bort allt annat runtomkring. Illustrator och Photoshop; det har jag också läst om. PS gick jag en kurs som du kanske kommer ihåg på högskolennivå 7,5 poäng. Illustrator läste jag på en tvådagarskurs, men det använder jag aldrig så det mesta har jag glömt. Linda kanske kan ställa upp på intervju?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress