Ann Andrist

Finals....
Finals... Alltså herregud vad jag har mycket att göra!!! Idag hade jag one and one consultation i två klasser. Första klassen gick bra, har dock flera grejor att fixa till nästa vecka. Andra klassen gick också bra, har dock massa problem med att komma igång med min sista essay på 10 sidor för jag  har 1000 grejor att göra i mina 4 andra klasser.

Denna helg ska ja sitta barnvakt åt abby och chloe med hela helgen, ska bli mysigt men lär nog få sitta uppe sent en  hel del. 

Så nästa vecka har jag en presentation som jag och min grupp ska hålla. På tisdag ska en portfolio vara färdig. Torsdag så ska en annan portfolio vara färdig som inte ens är halvfärdig. Ligger typ 6 timmar back i min online klass med mina lectures som jag har prov i om 1.5 vecka på 15 veckors material. Kommer knappt ihåg nånting från första lectures, ååååh. Efter de provet så har jag bara två take home exams och min essay kvar tack gode Gud. Ska få ihop 10 sidor på nåt sätt.

Ja vet inte varför USA har ett sånt här system, dumma finals :P att ta 5 klasser och alla har grejor som ska va färdiga samtidigt är nästa omöjligt!!! Snart är de över, snart. Då har jag lov i nästan 4 månader, hur sjukt är inte de.

Sitter på mitt rooftop för behövde en liten paus för ja har vart inomhus heeeela dagen. Dags att gå in och skriva vidare. 
Pappa

Så är det på tekniska utbildningar i Sverige, tentaperiod. Det är bara att kämpa på, du klarar det säkert.

Svar: Ja, bara de att jag har 5 klasser här.. Vet dock inte hur många man har i Sverige.
Ann Joona

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress