Ann Andrist

Bra jul!
Hej min trogna läsare :P. Här har de vart fullt upp, och idag va första dagen på lovet där jag kunde vakna upp utan att behöva göra nåt! Så himla skönt. 

Min jul va bra, fick en kitchenaid av Brandt!! Som jag har velat ha en så länge, och nu äntlligen! :). Annars så fick jag ett headset så vi kan spela spel och prata, massa fina dekorationer, ljus, filt, träningskläder o lite andra småsaker. Brandt skämmer bort mig, först ett piano och nu en kitchen aid :p.
 
Ikväll ska vi till våra vänner Rachel och Danny o äta middag där. Jag har ju börjat mitt internship ockå, gjorde 20 (utav 160 )timmar förra veckan. Väntar på feedback nu, så de finns inte så mycket annat för mig att göra :). 

Nu sitter ja o äter godis som Linda skicka, tänkte att ja börjar mitt nya liv 2017 :P. 

Nu ska ja köra tredje maskinen med tvätt, vi har inte haft tvättmedel hemma så de har skjutits upp ett par dagar... Men nu så har ja båda tid och tvättmedel! 

Saknar er alla därhemma! Lägger upp lite bilder från jul senare!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress