Ann Andrist

Nytt liv
Godmorgon! Skönt, och konstigt det är att ha lov. Känns fortfarande som att det är nåt jag måste göra hela tiden. 

Men iallafall, idag kan man säga att jag börjar mitt *nya* liv. Idag börjar nämligen mitt internship (praktik)! För de som inte vet, så har jag fått en praktikplats på The Future of Flight som deras social media intern. Jag är så otroligt taggad! Jag hade min sista dag som nanny i fredags, vilket är både skönt och tråkigt. Kommer såklart sakna barnen, men jag är så otroligt taggad att gå vidare i livet. Kommer jobba ca 20 timmar i veckan. Idag ska jag börja lära mig ett nytt program, och göra massa research. 

Annars så ska jag fixa i lägenheten och slänga ut massa grejor, åka till goodwill, och ikväll ska Brandt och jag julshoppa. Vi ligger efter med allt :P. 

Nu ska jag iväg och göra ett par ärenden, sen hem och börja jobba! 


 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress