Ann Andrist

Effektiv, LEDIG dag
vet ni! Idag har jag vart HELT ledig. Alltså det är de bästa på länge. Min lärare skrev mejl igår kväll att klassen va inställd. Hallelujah! Jag frågade även Diana om jag kan få ledig idag från barnpassning för jag måste jobba på läxor hela dagen, inga problem sa hon!

Så idag har jag pluggat massor imorse. Tog en paus och gick ut och sprang. Riktigt varmt och skönt ute, våren är påväg! Efter det kom jag hem och duschade, åt lunch och sen gjorde jag massa tråkiga ärenden. Men det är skönt att ha dom gjorda. Typ tvätta, bilen, lämna tillbaka böcker på bibliotek, handla och sånt. Sen har jag skickat email och grejor som jag har skjutit upp. Har bara en grej kvar på min lista (använder världens bästa app, Trello). Den är superbra att hålla mig organiserad.

Efter ärendena så gick jag och plugga åp ett mysigt cafe här på greenwood. Efter 2 timmar där tröttnade jag och gick hem, och nu sitter jag här. Väntar på att Brandt kommer hem så ska vi hitta på nåt kul. Lagade egen granola igår, super enkel och riktigt god blev den! Granola är så dyrt att köpa så nu kan ja köra de receptet istället. Nästa gång ska jag lägga i mer frukt, nu hade ag bara craisins.

Nu ska jag ta mig en öl och njuta av min nästan lediga kväll, måste plugga till prov. Bleh.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress