Ann Andrist

PR

Ja så har man blivit permanent resident då! Tänk, för 2 år sen kunde ja aldrig ens föreställt mig detta: gift, lägenhet, bil, bra jobb som ja älskar, ja jag har nog de mesta jag kan tänka mig! 

Green card innebär att ja inte behöver studentvisum längre. Med de behöver ja inte oroa mg över skolpapper, bli utslängd från landet när ja ä färdig med skolan, resande och massa annat. Det är en sån frihet! Så ja, livet är mycket enklare :). Det som va jobbigt med denna ansökan va väntan. De tog sån tid att få höra från dom, men när de väl hörde av sig så gick de undan.

Denna vecka ä ju midterms, så ja är helt slut och de ä bara tisdag. 

Imorn är de midterm i min advertising Class, 12 kapitel. Torsdag har ja två press releases och en hemsida som ska va klar. Fredag har ja ett prov som ja knappt pluggat på :(. Söndag är de min essay som ska in. Ser framemot söndag kväll, då ska jag slappna av!!! Iaf i en elr två dagar. 

Nu dka ja hämta ungarna, tog ledigt från barnvaktandet imorn för jag har för mycket att göra. Men ska sitta barnvakt på lördag ändå, så förlorar inga pengar direkt :). På torsdag får ja pengar från CSN igen, de behövs. Tänk i höst, då behöver jag förhoppningsvis inte ta lån mer! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress