Ann Andrist

Strategic plan och SWOT
Tänkte ta mig 5 min och skriva vad som pågår idag. Jag hade klass från 7.45 till 12, riktigt intressanta och bra klasser. I sista klassen hade vi diskussioner om persuasion och hur det är olika i kulturer, och eftersom jag är den enda internationella i mitt pogram så blev det jag som fick prata på en del :P De är kul att kunna jämföra och min lärare får mig att tänka nästa steg i allt. Jag berättar nåt, så frågar han varför och så får jag förklara vidare. Intressant är de för mg med :P.

Efter klassen åkte jag hem och åt lunch, och har skrivit på mn strategic plan och SWOT analysis. Ska träffa min klient imorn och intervjua honom, så har försökt komma på vad jag ska fråga. Hoppas på att kunna prata med min lärare imorgon och se om jag är på rätt spår.

Nu ska jag köra iväg och jobba, ikväll blir det en sen jobbkväll och imorgon likaså. Älskar mitt liv... :P. Måste börja leta internships också, har lite funderingar på vad jag vill göra. :)

Nej nu ska jag iväg och mysa med barn!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress