Ann Andrist

Torsdags tankar
Önskar jag hade njutit mer av förra helgen än vad jag gjorde, för nu blir det fullt upp på riktigt. I skolan ska jag skriva 10-15 sidor research paper, 5 sidor essay (också research i en annan klass) prov på onsdag, 7 sidor strategic plan till nästa vecka plus massa läsning i alla 5 klasser.
Kändes som ja ville gråta efter mina tre klasser idag och tanken på alla läxor.

Åkte hem och börja plugga direkt, men min hjärna va för stressad. La mig på soffan och lyssna på lectures i den klassen ja ska ha prov i på onsdag, somnade på 2 minuter. Ja har sovit väldigt lite på sistonde och ä konstant trött. Ja har tränat två gånger denna vecka (ska träna imorn med) och äter rätt så ok så förstår inte varför..

Nu ska jag duscha efter träning, sen iväg och träffa en vän på middag med Brandt :) imorn är de helg!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress