Ann Andrist

Måndag

Jahaop så var de måndag igen. Helgerna går för fort! Jag uppskattar dom så sjukt mycket nu iaf. Jag sa till Brandt igår att helgerna ger mig tid till att catcha upp livet. Jag ligger nästan alltid efter med läxor så helgen består av plugg, vilket inte är så kul :P. Måndagar är stressiga för då har vi nya assignments och massa att läsa och lämna in... jag ogillar denna semester väääldigt mycket. Mina business klasser tar slut på mig. Har börjat min 2a vecka på 7-veckors klassen och det är 5 grejor som ska in denna vecka, 5!!! Gjorde en av dom imorse iaf, den som krävde minst tid. Jag har ju excel labs, och fick reda på igår att min MacBook inte funkar correct och ja kan inte göra alla formulas å grejor. Så jag fick ta fram min gamla dator igen! Nu har ja tre datorer :P.

Nu dka ja hämta barnen! Behöver bara jobba 1.5 timme idag för alla tre dka på läkarbesök :)! Mer tid till läxa ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress