Ann Andrist

Måndag
Måndag! Idag har de vart fullt upp hela dagen. Min andra 7-veckors klass började idag, så jag har försökt förstå den hur den är organiserad. Verkar va två böcker ja ska läsa varje vecka, tre olika läxor pluss ett grupp project... De är de värsta med 7 veckors klasser, SÅ sjukt mkt att göra varje vecka. I tillägg till alla andra klasser med. Har mitt tredje accounting prov på söndag.. Jag kan verkligen inte de senaste kapitlena, så känns som de kommer gå åt skogen. Jag kände mig mer säker på de tre första kapitlena, och då fick ja inte alls bra på testet. Men men, får se.

imorn ska jag på Seattle Interactive conference! Flera bra speakers, ska se två killar från Facebook prata om deras analytics och grejor, vilket är vad vi lär oss mycket om i klasserna ja tar nu.

Brandt lagade världens godaste fish tacos när ja va på body pump ikväll! Jagförsöker få in iaf 1 träningspass i veckan, vilket är inget egentligen. Men bättre än inget. Jag har verkligen ingen tid längre :(

Nu ska ja sova, halv 11 är klockan och vi ska upp runt 6, yay.

Godnatt!
Pappa

Fullt upp som vanligt märker jag. Vi kanske ska ta Skype längre fram. Säg till när det passar dig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress