Ann Andrist

Ett snabbt hej
Halloj. Snacka om att de är fullt upp i veckorna nu. Jag går i skolan, pluggar tills jag jobbar, sen åker ajag hem och pluggar tills ja går och lägger mig. Antar att de här är vad alla seniors pratade om att de skulle va BUSY. Att jobba 5 dagar i veckan är också en väldigt stor skillnad för mig. Men än så länge går de OK. Ikväll ska ja sitta barnvakt åt Chloe och Abby, morn kväll efter jobbet ska ja göra accounting med min vän Liz.

Så jag har en 7 veckors klass som ja tar just nu, och vi är i vecka 5 just nu. Min lärare har inte rättat NÅNTING. Alltså, jag har ingen som helst aning om hur de går i den klassen. Snacka om frustrerande. Jag va oh prata med vår business director men han sa bara att emaila läraren om de... Som om ja inte gjort de redan..Men snart är de över och de ska bli så otroligt skönt. 2 veckor efter de så börjar min andra 7 veckor klass, MIS (Management information system).

Förresten hörni! Jag har börjat komma på vad jag vill jobba med i framtiden.. Åh ajg hoppas att ja är på rätt spår :)
Nu ska ja åka till B och D

Hörs!

Pappa

Förstår att det är mycket. Vi får ta en skype längre fram i tiden.

Svar: Ja gärna, nästa vecka kanske?
Ann Joona

Pappa

Ja. Det kan vi göra. Vi ska ha Dexter här över helgen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress