Ann Andrist

Snart så snart!
Halloj. Måste ta en liten paus i pluggandet! Jag har ett prov imorn (critical thinking om Stereotypes i Communication). Måste kunna typ 10 termer plus 4 läsningar och en film. Så nu ska jag träffa min vän Sara och plugga plugga plugga. SISTA provet på min degree. Såklart måste det vara det svåraste provet jag gjort. Hoppas det går bra, för det är värt 30% av betyget.

Annars så hade jag min sista presentation idag i min COM 485 klass! Hallelujah! Det gick över förväntan bättre än vi trott. Massa problem på morgonen, men det löste sig tillslut.

Nu är det verkligen slutspurt. Tänk, nästa fredag (5e Maj) så är jag färdig med min Bachelors degree. Som jag kämpat och kämpat! Det känns sååå overkligt!

Nu kom Sara. Hörs!
Pappa

Jag håller tummarna att du orkar köra på ända in till slutspurten. Jag är stolt över dig att du klarar dig så bra därborta.

Svar: Än så länge går det bra. Har en presentation kvar nästa söndag! Längtar tills ni kommer!
Ann Joona

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress