Ann Andrist

Tisdag
God morgon! Idag är det Tisdag och jag har precis vart hos tandläkaren. Skulle laga hål (för första gången i mitt liv) men jag ombokade det till nästa tisdag istället. Gjorde en cleaning idag istället, och det tog typ en timme och min mun känns helt mörbultad efter det. Snacka om att de ger valuta för pengarna här. När jag gjorde min undersökning (som var gratis) tog de kort av varenda tand i min mun för att se varenda liten grej i min mun. De hittade två små hål och ett medium hål. Så nästa vecka ska jag fixa tre hål på en gång! Ska bli intressant. 
 
Men iallafall, cleaningen idag var intressant. Hygienisten skrapade mina tänder i typ 30 minuter, jag började blöda men han spolade bort det och sög ut vattnet direkt. Efter han var färdig så kom en annan person som flossade mina tänder, och polerade dom. Sedan var jag färdig. Fick betala ca 70 dollar, men det var de värt. Utan Brandt's försäkring skulle de va minst de dubble priset.
 
Idag ska jag sitta barnvakt, kul. Är dock riktigt trött, vet inte varför. Jag sover ju rätt så mycket nu när jag är arbetslös. Arbetslös en månad, så himla konstigt. Men jag har ju inte legat på latsidan direkt, jag söker minst ett jobb om dagen och har haft tre intervjuer. Det tar bara sin lilla tid.

Här är en bild från Solstice festivalen som jag var på i helgen. Diana har målat denna skylten, den blev väldans populär och många ville ta kort med den :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress