Ann Andrist

Halloj!

Åh, vilken härlig torsdag kväll jag har!

Imorse var jag på kontoret tidigt, hade massa emails att ta hand om så gjorde det. Sen var de helt plötsligt lunch! Jag gick och träffade min vän Camille som bor precis bredvid mitt kontor, och vi gick och åt ramen. Så gott!

Tog en tidigare buss hem för jag lyckades bli färdig med massa grejor på jobbet idag. Kom hem och började städa, haha. Rensade massa lådor och skåp för de har irriterat mig länge. Sen tog jag ett bad med en badbomb, gjorde en ansiktsmask och åt middag. Nu kollar jag på min serie som jag ser på när jag är själv, Parenthood, och dricker rosevin. Längtar efter helgen, denna vecka gick så otroligt fort. Nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar, för det är Thanksgiving här i USA. Vi ska till Brandts familj i Omak, och slappna av! Det är så otroligt skönt där, finns inte så mycket att göra förutom att prata, dricka vin och sitta i hot-tuben :)

Nu ska ja kolla vidare på Parenthood!

Lägger in lite dessert bilder ;)

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress