Ann Andrist

Liten uppdatering!
Just nu sitter jag i Omak och äter frukost, det är Black Friday så försöker göra lite shopping online :). Igår var det Thanksgiving här, så vi åt massa mat och hade det mysigt. Jag försöker sova igen all sömn jag har missat den senaste tiden. 
 
Det senaste som hänt är att vi har köpt biljetter hem till Sverige och kommer hem i jul. Vi har skickat in förnyelse av Green Card, så hoppas jag får ett kvitto som jag får resa med snart. Jag har även köpt en ny cykel! Jag fick ett 'wellness benefit' från jobbet som jag använde nu! Fick cykeln väldigt billigt, om man säger så... :)
 
Har precis ätit ägg, cinnamon roll och en brie-pistachio-roll. SÅ gott. Ikväll ska vi ut och äta middag på en fin restaurang här i Omak. :)
 
Bild från Omak & min cykel 
 
Tack & hej!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress