Ann Andrist

Fredag
Äntligen fredag! Vi åt precis middag - hemgjord Chicken Teryaki som vi lagade i vår crockpot i 8 timmar, mums! Så gott var det. Nu spelar vi spel på våra Nintendo Switches, jag köpte precis ett spel som heter *Night in the Wood*. Har dock inte kommit så långt än.
 
Igår så cyklade jag till bussen, vilket var superskönt på morgoneen! Dock var det en annan historia när jag cyklade hem, det ÖSREGNADE! Blä. Men hem kom jag iaf, och tänkte att jag skulle ta ett bad. Men gissa vad som händer då, jag får ett sms från management här som stängt av vattnet hela kvällen för en läcka. Så jag la mig på soffan och åt choklad istället och kollade på Glee.
 
Träningen idag blev 3 varv med korsande utfall och fyrstående ryggradspress, 12 varv pr ben. Jag känner att jag blivit lite starkare sen jag började, vilket är coolt :). 
 
Dagens fråga: Vad vill jag ha mer av i mitt liv? TID. Tänk vad skönt om man hade ett par extra timmar efter man kom hem från jobbet och kunde äta middag och kolla på en film eller nåt. Nu är det typ middag, en kort serie och sen sova. 
 
Imorn ska jag på en babyshower, och sen fyller min kompis Jenki år. Hon ska ha en karaoke fest på kvällen, så vi ska dit och sjunga, haha! Söndag är det Swedish pancakes och sen ska vi till Costco och handla. Kul kul :P
 
Ha en bra helg!
 
Här är mina blöta byxor från cykelturen..
 
 
Kaffedate med min kompis Camille
 
Mitt gym ska stängas ner nästa vecka...
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress