Ann Andrist

Dagens fråga
Halloj! Äntligen torsdag. Denna vecka har gått sakta, även fast jag hade ledigt i måndags. Dagen swisha förbi för det var fullt upp hela dagen. Cyklade till bussen imorse, det var så otroligt skönt - får passa på när det inte regnar ute. Såklart regnade det när jag cyklade hem, men då gjorde dt inte så mycket för jag skulle bara hemma.
 
Kom hem, lagade middag och städa lägenheten! Nu slipper jag göra de imorgon. Har 4 möten imorgon, och första mötet är vid 6 - älskar att jobba globalt :P. Men då slutar jag tidigt iaf! Helgen har vi fullt upp, vi ska träffa vänner både lördag och söndag. 
 
Träningen då? Det blev ju inget igår för jag jobbade hela dagen och åkte direkt och satt barnvakt. Men idag så! 
Dagens träning: 10 min promenad + 15 min gång upp oh ner i backe + 10 min promenad. Jag gick 20 min promenad idag, och cyklade 30 minuter till och från bussen. Det är så otroligt mörkt när jag kommer hem så vill inte ut och gå då, plus att det regnar. Så detta fick duga för idag.
 
Dagens fråga: När tänker jag positiva tankar om mig själv? När jag är omkring mina vänner och familj. De får mig att uppskatta mig själv. Det är så mycket lättare att tänka negativa tankar, men det ska jag försöka ändra på. 
 
Här låser jag in min cykel vid bussen
 
Ett tecken?
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress