Ann Andrist

Lördag - Dag 3
Halloj! Idag är en riktigt bra dag. Fick sova länge imorse, eller 7 vaknade jag, men iallafall. Jag låg kvar i sängen länge tills jag gick upp och lagade frukost. Gjorde vår standardfrukost - Stekt ägg på macka med smör, spenat och avocado. MUMS. Önskar jag kunde äta det varje dag, men äter alltid min frukost på jobbet när jag kommer dit, och då blir det oftast havregrynsgröt med banan.
 
Idag på schemat så stod det 25 minuter promenad. Lätt fixat, för vi mötte Elliotte, Anne och Emilia i Green Lake och gick runt sjön. Så just nu har jag 12000 steg och kl är bara 3 här. :)
Dagens fråga: Min bästa egenskap är... att jag är öppensinnig mot andra människor. Jag har märkt det mer på jobbet, när det börjar en ny person så är jag nästan alltid först att gå och hälsa och se till att de har det bra. Jag bryr mig inte så mkt om mig själv och hur jag har det, men så länge andra har det bra och känner sig välkomna :)
 
Nu ska vi gå och se på Coco filme som har väldans bra reviews, så har höga förhoppningar! 

Hade :)
 
En bild från promenaden idag :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress