Ann Andrist

Söndag
Dagens träning: Höftlyft och korsande utfall. Korsande utfall var riktigt jobbigt! 
Dagens fråga: Jag är så glad över att jag... har en sån underbar familj och underbara vänner! Att vara hemma i jul och få umgås med alla, både familj och vänner, var så underbart. 
 
Igår såg vi filmen Coco, SÅ bra. Rekommenderar den till alla. Disney och Pixar gjorde ett otroligt bra jobb. En av mina favoritfilmer just nu. 
 
Idag så var det soligt ute för första gången på länge! Så jag bestämde mig för att ta och cykla i solskenet och lyssna på min podcast. Sen kom Adam över hit, vi gick och handlade mat och lagade Chili som vi precis åt till middag. Bakade kärleksmums till Söndagsfika med! Mums.
 
En bild på Anne och Emilia från promenaden igår! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress