Ann Andrist

Update
Nu ligger jag hemma i sängen, idag har jag vart riktigt flink! Jag började 6.30 imorse, efter jobbet åkte jag och Cassie och tränade på gymmet, i 2½ timme, så nu hoppas jag verkligen på träningsvärk imorgon :). Imorgon blir det gymmet igen, på lördag ska vi på ett pass, Step, hoppas det är kul :).

Nu har ju Kajsa flyttat in, träffade henne för första gången nyss, även fast hon har bott här i två dagar haha, vi har jobbat så olika. Men imorgon ska vi nog hinna pratas lite. Jill är på bio nu, Max Manus en väldigt omtalad film här i Norge. På söndag får vi en till som flyttar in här.. Jag vill att Sofia kommer!

Just det Madde, snygga saker du köpte i London, :D Jag hoppas du kommer o jobbar med mig snart, du har jobbat för mycket med korv tycker jag. :P På tisdag är det Beercall igen, hoppas det blir lika kul som vanligt. Jag måste lära mig att ta det lugnt här. Har blivit lite mycket på senaste.
Och bilen vill inte funka, batteriet är helt dött så jag åker buss fortfarande, yey :P Men Marcus skulle kolla på det, hoppas han inte förstör nåt.....
Nu är jag riktigt trött, hoppas allt är bra hemma! Klem
Madde

ååå <3 det hoppas jag med.. at jeg får jobbe snart med dere på point innland!! savner dere :(

sofia

jag vettifan när jag ska komma iväg. snart kommer jag iaf börja få ersättning från arbetsförmedlingen.



OCh jag måste ju fixa ett bra jobb i norge om jag ska ha råd att bo hos er, det är ju inte så lätt nu när läget är som det är i både sverige och norge:/ lär inte få så mycket jobb från adecco heller, men fr försöka igen på gardermoen, men kan ju inte lova någe tyvärr... Hoppas du inte är allt för sur på mig för att jag inte lyckats skaffa jobb iaf..



Är ju skönt att man slipper betala för att bo hemma nu iaf, har tur att man inte har allt för stränga föräldrar:P



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress