Ann Andrist

Oslo & fest
haha vilken kväll.. vi gick till gastro och tog en corona där, fanns ingen annan öl.. men det var gott. sen gick vi till potetbakern och ak skulle ha mat.. då var det en äckelgubbe där som köpte mat, sen sa  han jag bjuder de här tjejerna på mat, vi bara nej vi betalar själva men han vägrade. så han lämnade 400 spänn och sen gick han. så vi fick gratis mat. ;) men jag orkade dock inte äta så mycket.. :P men gott var det

imorgon blir det Oslo för hela slanten, jag och Madde ska steka runt i Oslo heela dagen och kameran är med. Ska bli fint väder och det är skönt. Sen på kvällen blir det fest hos Cassie o Malin :D ojoj vad jag ser framemot det! Det kommer bli lyckat.
Nu måste jag sova för jag ska upp tidigt, Madde kommer vid halv 10 och då ska jag vara fräsch o klar. ;)

de spelade michael jackson på gastro förut, han dog ju inatt och det känns ju jäkligt konstigt.. han blev 51 år och det är ingen ålder egentligen.. så nu ska jag sitta o lyssna  på honom. king of pop =)
sov så gooott!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress