Ann Andrist

deal!
okej, måste bara skriva det här någonstans, men imorgon börjar mitt nya liv! inga mer onyttigheter, känner att de blivit alltför mycket på sistonde, godis och läsk men nu är de slut på det! ska börja träna hårt med kajan ist :)
sådär, nu måste jag hålla det också.

kom nyss hem från bion, den var riktigt bra, new moon. längtar efter nästa. ska börja läsa andra boken nu, innan jag går och lägger mig! ska upp halv 6 imorgon, blä svinkallt ute nu så måste upp och skrapa rutan och så försöka lirka upp låset för det fryser så förjäkligt :P

nej vi hörs!!

Linda

Heja heja! Du har klarat det förut och kommer klara det igen :)

Pappa

Som någon sa "This is the first day of my new life". Tja, hoppas det går bra. Är det billåset som fryser. Smörj med med grafitlåsolja ofta så slipper du problem.

Kram

Anonym

hehe ja. japp det är de, ja jag köpte nåt på biltema får prova att smörja med det. bra ordspråk det där.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress