Ann Andrist

maaaat
Jahapp nu är jag vaken då, vaknade av att jag var så hungrig att det gjorde ont i magen, har ju inte ätit nån riktig mat sen i tisdags, en halv macka igår bara. så nu har jag proppat i mig två mackor och ett ägg, får se hur magen reagerar på det :P.. kanske inte så bra att börja med så mycket men var så hungrig!! nu är jag belåten iaf :)

ja idag blir det som sagt jobb, kl 4 börjar jag så innan det ska jag och karimette åka och handla möbler till hennes rum, o jag ska väl kolla lit emen inte köpa nåt för jag måste spara pengar till sverige! och så saknar jag gymmet mycket! får hålla igång hemma också så inte allt försvinner :) imorgon blir det nog träning igen iallafall.

nu ska jag kolla på greys, måste somna om så jag orkar jobba till halv 12 ikv! fast jag har sovit så mycket de här dagarna så det kanske inte går...får se. godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress