Ann Andrist

BREV!
Alltså kolla vad jag fick på posten idag!! Gud vad jag älskar in syster, som en räddande ängel ;) lösgodiset var ju huuuur underbart som helst, fast de känns att de legat i en påse ganska länge för de var ju försenat ett tag :P
 men gott var det och nu hr jag svårt att sluta äta!! det är de värsta. så ska försöka att inte öppna någonting på ett tag tills de riktigt krisar. fick ju godis av pappa o dom också, fat inte lika mycket ;)

idag har jag jobbat första dagen på mitt nya schema 7.45 - 4.45 och den här dagen var riktigt skön. har gjort all tvätt som var och tvättat alla nya kläder barnen har fått! så nu e det rent där ett tag, några dagar.
efter jobbet gick jag hem till Sandra där Kristina var också. vi åt janssons frestelse, ett litet svenskt julbord helt enkelt. sen så kollade vi lite resor, men sen blev jag så himla trött så jag stapplade hemåt.

iomrgon har jag bara C eftersom Abby är i skolan, så vet int riktigt vad jag ska hitta på.. blir nog en skön dag imorgon också. :) det gillar jag! fat de flesta av mina kompisar är lediga och det är ju lite surt at jag jobbar 45 timmar de här veckan medans några jobbar 15 kanske. men men jag är ju här för att jobba. så bara att bita ihop :P tur att jag har världens bästa hostkids annars hade de vart tufft :)

nej nu slocknar jag, gonatt!




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress