Ann Andrist

Julklapp!
Alla pratar om nyår nu, och det är om 2 dagr sjukt. tiden går sååå fort, 3 månader här redan! så planerna vet jg inte vad de blir, det får tiden utvisa, men alkohol och vänner blir de :) dt är många som åker till fjällen dessa tider, önskar tt jag kunde gjort det över nyår också, men nästa år kanske!
Här är en bild från Åre.
Idag ahr vart en skön dag, gick till storytime med Sandra, sen gick vi till Starbucks och åt lunch. sen gick vi hem och försöker sovqa men de går inte så bra för Abby..
Idag kom min julklapp till Diana på posten, den var ju såklart försenad, men den kom fram o det är de viktigaste, tack Linda!
Här är en bild på armbandet:
Jag älskar de armbandet, tur jag har att ha en så duktig syster!
Nu ska jag jobba vidare, läsa lite på min teori kanske.. Måste ju ta mitt körkort snart haha.
Hejdå!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress