Ann Andrist

sista dagen imorgon
imorgon har jag min sista dag på point, ska bli så underbart!! på måndag börjar jag på uppercrust utland! ska sälja baguetter, haha. men då står man i köket också och slipper kunder ibland. väldigt skönt. hoppas att folket jag ska jobba med är bra bara :)

har tränat med annakarin idag, core så nu har jag ont i kroppen. åt en muffins nyss och har ångest, onldigt. äter så himla mycket nu :( måste sluta med de, äter bara skit. och det känns på kroppen.
nu måste jag sova är helt slut, och ska upp 5 imorgon! sov gott folket ;)
Linda

Skriv matlista :) Det är enklare att äta bra mat om man planerar och handlar hem den i förväg. Vi gör det varje vecka :) Prova gärna Keso på mackan istället för ost och smör, det är supergott, speciellt om man lägger lite skinka på, och nyttigare också. Det gör det dessutom enklare att äta grövre och mer mättande bröd. Se till att göra matlådor ofta, då kan du värma en matlåda istället för att ta till "dålig" mat.



Förresten, superkul att du ska börja på Utland så snart, hoppas du kommer trivas där :)

ann

Du får jättegärna skicka matlistorna till mig, för jag har så dålig fantasi. ja det ska jag prova med mackorna. :) ja hoppas verkligen det blir bra men det tror jag :) skönt att ha gjrot min sista dag på point iaf :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress