Ann Andrist

frifrifri!
aah ledig helg igen, helt underbart. slutade 2 idag, åkte hem och la mig i soffan och slöade sen gick jag upp och duschade och hade spa behandling på mig själv, gött :P behövdes efter ett par hårda veckor. skulle bara velat haft en bastu här så hade min fredag varit komplett. ska laga mat och kolla på lets dance med yessica mys!

jag ska ju till sälen! det kanske jag inte skrivit, men vi är några på jobbet som har hyrt en åttamannars stuga och vi åker den 11e februari, ska bo i tandådalen!! åååh vad jag längtar efter att få åka skidor! :):) och så blir de väl några öl... heh. och afterski. vi är ett gött gäng som ska iväg så det här kan inte bli annat än bra.
och sen ska jag nog sluta på point också... men det kan jag återkomma med senare!
nu ska jag sitta framför brasan lite och sen städa lite, det är ju fredag och då måste man det för annars får man inge chips ;) haha.
ha en fin fredagkväll :D kram
Pappa

Kul att ni kommer iväg på skidresa. Det är bara att njuta. I Tandådalen har du ju varit många gånger. Fast då var du rätt liten.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress