Ann Andrist

home sweet home, sweden!
Nu är det inte många timmar kvar, sen åker jag och Becca till Norge. Ska bli lite skönt att komma hem till alla mina vänner där :) saknar dom! Nu har Malin flyttat upp igen, så de kommer bli så bra så :D
har hunnit med massa grejor här hemma, matteprov, intervju, träffa mormor, mummo och farfar, mina vänner. men det är även många jag inte hinner träffa och så är det jämt. vissa tar det lite hårdare, men då kan man ju ta tag i det och komma hit för att träffa mig tycker jag, fast jag kanske inte är värd de pengarna. men jag är iaf glad att jag kom hem och hann med massa :)
sen är de ju alltid lika skönt att träffa min älskade pappa. det kommer bli jobbigt när (om nån vill ha mig) jag åker till usa och jag kommer inte va hemma på ett år!

nu ska jag laga lunch snart, såg att de fanns lite köttbullar i kylen som jag tänkte nalla :P ikväll ska jag handla massa god mat i charlottenberg! det rä kul :) blev en dyr resa, bensin är inte direkt så billigt så de blir ju minst 1000 kronor på de varje gång. och maten, och alkoholen ;P har köpt en platta öl att ha med mig!

sooofia, nu får du fixa din ansökan till usa så VI kommer åka tillsammans :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress