Ann Andrist

Åh så underbart
Oj vilken slitsam arbetsdag jag har! Haha, vaknade imorse, åt gröt till frukost, sen åkte jag och lämnade lilla ugglan i skolan (de skulle klä ut sig idag) och sen gick D på babyyoga så jag hade inget att göra så jag åkte till Starbucks och åt en muffins oh drack en latte.. hehe. sen åkte jag hem, jag och Bilbo (hunden) gick till parken och jag kastade lite boll med honom. Som han älskar. Sen gick vi hem och nu sitte rjag här i nystädade huset och en sovande bäbis. Underbart :D Senare vet jag inte vad vi ska göra, kanske ta en liten promenad det regnar ju inte, så det är skönt! Mulet är det iaf..

Imorgon ska jag ha en playdate med en annan tjej, Gisselle, jättesöt. Ska bli kul, kanske tar en tur till akvariet och kollar, det skulle jag tycka var skitkul iallafall. :P barnen med förstås.

Åh vad det är kul att läsa er kommentarer, älskar de :D så kommentera på bara!
Nej nu kanske jag ska hitta på nåt vettigt, fast jag vet inte riktigt vad, hehe. Men nåt finns de nog alltid att göra. Snart är det ju halloween och jag vet inte vad jag ska klä ut mig till! Har en kostym med en rosa peruk, paljettbyxor och en hårig jacka till :P haha men får se ikväll ska jag och Sandra iallafall iväg och träna!! gött mos, få bort den där muffinsen! hehe. haade!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress