Ann Andrist

34st 5th av
Heeeeeej ååååh vad jag är lycklig :D NY är verkligen så underbart som alla säger!! Igår var vi på en "tour" vi gick av vid times square och gick runt.. sen åkte vi vidare i bussen och den stannade på vissa ställen, t.ex där thw twin towers stod, de håller på och bygger upp igen och de ska göra nån sorts begravningsplats runt och sla skriva alla namn på de som dog.. vi åkte runt i några timmar sen åkte vi tillbaka till New jersey.. idag när vi hade en class, så fick vi reda på en trevlig överraskning. vi har vart uppdelade i olika grupper i färger, jag är grön grupp och alla som är med där ska till washington. så vi har fått poäng och idag sa de att min grupop har vunnit!! så vi fick ett pris, som var: en resa till New York :D gå runt där själva i tre½ timme, blev sååå glad :D så jag och en till tjej (som ska bo i Redmond, 20 mikn från mig typ) åkte in, vi kollade på massaa grejor, forever 21 (4 våningar!!) m&m, köpte min kära starbucks frappucino, och sen det bästa av allt. Vi åkte upp i Rockefeller center (heter så va) ;P till Rock of the top elr nåt sånt, 67 våningar upp i luften, ascoolt, tog massa fina bilder! lägger upp när ja är hos framiljen i Seattle :)

Nu är de sovdags, jetlag fortfarande, kl är halv 5 i sverige o halv 11 här, imorgon åker jag tillbaka 3 tidszoner till.. :P sen så är de bara att vänja sig ;) längtar efter att träffa min familj :) sov sött!
Rebecca

HEEEEJ min vän!!!!



AAAH vad kul att läsa!!!:D!!

PUSS O KRAM!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress