Ann Andrist

sista från sverige
Hej hej! sitter nu här med min kära syster som gav mig ett jättefint halsband nyss som hon har gjort själv! det står samma citat som i min header :)

var ute på statt igår hade riiiktigt kul, dansade loss med Sofia, sen tog vi en middag på mcdonalds ;) sen cyklade jag hem. vaknade upp med världens förkylning och har mått dåligt hela dagen, men men inget kan stoppa mig :D imorgon drar jag till USA och är borta ett helt år, men oj vad jag ser framemot det! :)så vi hörs n'sta gång när jag är på andra sidan atlanten!

hade massa fina gäster här idag, släkt och vänner, kul att hinna säga hejdå till dom :) har packat färdigt min stora resväska (lindas) och den vägde bara 16 kg det är ganska bra jobbat. sen har jag mitt handbagage, med alla papper o sånt.. nej nu ska jag mysa med familjen. vi hörs! hejdåå
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress