Ann Andrist

Onsdag idag då
Sååå var det onsdag idag! Denna dag började rätt bra, vi badade, åt frukost, sen åkte vi till Emilie och hade playdate. Men då var ju C inte på sitt bästa humör utan grät o grät, jag tror hon har lite ont i magen eller nåt. men så sov hon iaf. och ja resten av dagen har väl flutit på, inte nån höjdardag. men man kan ju inte alltid ha bra dagar som sagt. nu är de 3 timmar kvar tills jag slutar, sen har jag & Emilie klass ikväll, de ska faktiskt bli skönt. när vi är där så är de inget annat som stör eller nåt.

Igår skypade jag med Becca, och Matilda som bor i NY just nu, de båda pratar om att komma o hälsa på mig :D helt underbart kul skulle de vara!!

och idag är de sju månader sen jag lämnade sverige, helt sjukt är det!

Nu ska jag slappna av lote och kramas med hunden som ligger o snarkar bredvid, och prata med fredrik! haaaade fint!


matilda


becca
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress