Ann Andrist

Fin helg
Hejhallå. Sitter här hemma hos Rebecka just nu, vi har ätit fruktsallad med fransk glass. Riktigt gött. Så nu slipper vi och slappar, mätta och belåtna efter en bra dag.

Igår när jag slutade så åkte jag och Madde til Northgate, shoppade lite sen åkte vi till Redmill, världens bästa hamburgae!! jäklar vad gott. tog en cheeseburger bacon deluxe. efter det åkte vi hem till Emilie, drack lite öl, champagne och vodka, haha. spelade spel och hade trevligt. sen åkte vi vidare, kom hem vid tre på kvällen efter en KALL promenad i -7 grader, fifan. men vi kom hem till min varma säng. sov i fem timmar, sen var det upp oh hoppa. Bokade en klass, jag ska börja göra smycken, haha. den börjar i mars och slutar i juni, är dock bara tio gånger men det ska bli kul.

Vi åkte lunch och åt på, gissa var, Redmill igen haha. men idag tog jag en bleucheese bacon burger HA jag kommer bli FET. sen åkte vi och shoppade lite till. åkte hem till Rebecka som har huset för sig själv, och tog en liten nap. och nu glor vi på film. en bra helg, umgås med mina bästa :) njuter av sista tiden med Sandra, för på onsdag åker hon, o jag får ont i magen av att tänka på det, så jag försöker att inte tänka på det.

Jahapp, nu ska jag vara lite social, men hoppas ni har en fin helg och jag hoppas att pappa kan ringa mig och säa att de bokat resan hit! :P Men haaadehade!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress