Ann Andrist

Snabb sammanfattning
Morn morn, idag är det måndag igen, jag börjar jobba om 7 minuter så tänkte skriva lite fort. Har haft en superbra helg, midsommarfirande på fredagen här hemma MUMS sen åkte vi till magnolia och dansade runt stången. På lördagen åkte vi till Canada, Vancouver. Underbar stad.
Jag och Rebecka såg Rihanna på kvällen sjukt C-O-O-L-T jan inte riktigt fatta att jag sett henne än. Hon var bättre än förväntat faktiskt. ljus, ljud ALLT var bra. Perfekt konsert.
Söndagen åkte vi hem, tog familjen till kerry park och menchies. sen körde jag dom till Seattle center och EMP. sen hem på ettårs kalas!

iomrgon åker familjen, ska njuta av denna dag tillsammans med dom. jag och pappa ska på baseball ikväll, måste nog plugga på reglerna lite ;) HOJHOJ

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress