Ann Andrist

Tisdag!
Tisdag! Idag vakna jag upp pigg och glad för 15 min sen, för jag börjar klockan 9 idag och jag harbara Chloe, behöver inte ens ta A till skolan :) helt underbart! Så dessa tisdagar går oftast till Karin och Sadie, vi har nämligen nap time ihop så då brukar vi ordna med viktiga grejor, och ibland se på film. Idag blir det till att planera :)

Helgen va superbra, men jag va helt slut i söndags! Vi firade ju karin och herregud vad kul det var!! nu får ja ta de lugnt ett tag med alkohol för min kropp mår inte bra! :P

igår kväll skypade jag med linda, det var alldeles för längesen, men de va skönt att få lite uppdatering och få prata av mig lite med henne, hon är smart hon ;)

nu ska jag starta en tvätt och sen upp och börja jobba! haaade :)

Anna

Najs att ha naptime med någon annan. Sover ni då med? ;)

Inte så långt kvar på din tid i usa nu väll? När kommer du hem?

Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress