Ann Andrist

Gun range
Igår var jag, Karin, Rebecka och Jacob på en gun range. Riiiktigt kul var det!! Vilken adrenalin kick det var, att hålla i pistolen, trycka på avtryckaren och träffa det man siktat på, det kan jag göra om!!
Vi sköt en 45 mm kaliber och en night hawk elr nåt sånt :P Men riktigt kul att få prova på de! Jag sa det till Brian när jag kom hem att jag hade vart där, och då sa han det gjorde de när han gick i scouterna, haha?! I sverige lär vi oss knyta knopar och hugga ved, inte skjuta. Därför älskar jag USA ;)..

Idag så kommer Rebecka över med Riley, det ser ut att bli fint väder så vi kanske går till parken innan simningen, sen åker vi hem för lunch och nap. Funderar på om jag ska ta en nap också, sov inte så mycket inatt.

Snart är det helg och vi får se vad vi hittar på, inget som är 100% än för här sparas det pengar till taxen som det aldrig sparats förut! Kul att spara ihop till allt det och sen bara försvinner det lika fort igen. Men men, sånt är livet som aupair, 648$, det är bara att jobba igen.

Nu ska jag upp och tömma diskmaskinen och laga frukost! hojhoj
Madde

Bildbevis Ann :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress