Ann Andrist

Hejha fran bethnal green
Sitter pa biblioteket med Rebecka nu, har fixat klart med mina referenser till Starbucks, valdans omstandigt, tack diana och sarah :) sa nu ska jag vanta pa att chefen ringer och hoppas att jag far ga pa kursen pa mandag med Rebecka!! Dags att borja jobba nu kanner jag, vi har gatt hemma och vantat lange nog.
 
Ikvall blir det lyxmiddag for oss, potatis, morotter (i ugn) kott och sas ah, can't wait :D
Karins bror kommer pa mandag och ska bo hos oss i 4 dagar. fast hon kommer ju jobba hela tiden sa vet inte riktigt vad han ska hitta pa.
Sen kommer SANDRAMARKLUND vara har samtidigt!! Hno kommer pa sondag och jag ar saaa lycklig! Hon stannar till onsdag, ah vad jag langtar. Sen kommer forhoppningsvis pappa och halsar pa :)
 
Nu ska jag och Rebecka kolla pa det nya greys som kom ut igar i USA. AH har hort att det ska vara riktigt bra :) Sen ska vi hem och vanta pa rormokaren som kommer runt 5 och antligen ska fixa toan! Det har inte gatt att spola normalt sen vi flytta in, sa det ska bli skont att fa fixat.
 
Annars sa har det mesta gatt bra, vi har bokat tid for NI nummer, vi har bankkonton, mobilnummer, lagenhet i 6 manader. Nu galler de bara att jobba jarnet sa man far ihop massa pengar till Seattle. Harligt att fa ga pa Coachella sen i var. Snart kommer Brandt ocksa... det ar val det basta som kommer handa mig i host :) gud vad jag saknar honom.
 
Nej dags att ga, hojhoj!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress