Ann Andrist

Söndagsuppdatering!
Söndagskväll och det är lugnt och skönt hemma :) det är så otroligt skönt nu när all julstress är över, att inte behöva lägga ut mer pengar och tänka på vad man ska köpa till alla nära och kära.

Dagarna efter jul så hände det inte så mycket, jg och Frida var ute två dagar i rad och kolla läget. Här går man visst ut vilken dag som helst på året, och såklart gick vi till våran favoritbar där de blev en gratis jul öl! :) sen blev rebecka magsjuk, och 24 timmar senare låg jg och Brian och spydde. Yay. Nu känner jag mig rätt återställd och jag har kunnat äta igen. Det ä verkligen inte min grej att va magsjuk, jag saknar bara maten.  Haha.

Så om två dagar är det nyår och jag har letat som en tok efter klänning utan någon vidare lycka. I år blir det nog att ha en svart klänning och köra all in på accessoarer och hår. Kan ju tänka att alla blir så fulla ändå o bryr sig inte om hur man ser ut ;)

Eftersom de ä söndag och jag bestämde mig för att vara produktiv (samtidigt som ja kolla på modern family) så har jag registrerat ett konto där ja säljer mina gamla skolböcker, och ja har redan fått en såld! Riktigt skönt att bli av med de, för dom ligger ändå bara där och nu känns de som pengar jag får in gratis ;P 
Sen kolla ja ju på böckerna vi ska ha denna quarter, inte lika kul. Där försvann de pengarna lika fort.

Nu ska ja bada klart, sen gå och lägga mig och läsa klart min bok (3e hungerhames!) imorn är de ny vecka med nya möjligheter :)!

Godnatt USA, happy monday Sverige!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress