Ann Andrist

hejhoj
Måndag igen, snart är februari slut och mars månad är fullt ös medvetslös. :P Emilie kommer på orsdag och stannar till måndag, hallelujah :D veckan efter kommer Sofia Lundell och är här ett par dagar. Jag och en arbetskollega ska anordna ett staffparty som vi ska ha den 16e, vill komma på nåt kul att göra förutom att dricka :P Fast de är ju alltid kul att dricka med arbetskompisar och se hur de är fulla. Sen åker jag hem den 20, när pappa och dom är på skidresa såklart. Men ska träffa mina kära vänner hemma, Ida som kommer o hämtar mig på skavsta :) och alla andra som har tid förstås.
Seattle är riktigt nära nu... aaaah tänker på de varje dag, och längtar mer och mer hela tiden. kan inte förstå att ja ska dit :) och att få vara brudtärna också, herregud! :D

karin och jag är på ett fik på brick lane nu, eftersom vi inte har internet kvar hemma längre. bor ju med stevie och henne nu, vilket är kul och annorlunda mot att bo med Rebecka ;)

ikväll blir de tidigt isäng, ska upp vid 5 igen, woho. åååh snart får jag se Dexter, Linda och Teo med :D <3

Madde

Du är självklart välkommen att svänga förbi Norrköping :) En idé till personalfesten, om ni har någon stans att vara kan ni köra tipsprommenad där frågorna typ är: vem är surast, tre kollegor som alternativ, sedan tävlar dessa tre om vem som kan äta citroner snabbast :) frågorna kan oxå var vem har högs (stapla nått), mest, snabbats, sötast (äta godis utan händer) osv

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress