Ann Andrist

Herregud!
Hejhopp! Happy Wednesday. Idag var en riktigt bra dag, kul dag på jobbet och jag fick mycket gjort. Nu sitter jag och går igenom läxorna innan jag åker till Coachella. Så nästa vecka kommer jag tillbaka Måndag kväll, och tisdag eftermiddag har jag psycohologi prov... Herregud säger jag bara. Onsdagen har jag en stor läxa att lämna in i Geografi klassen, och Torsdag har jag en inlämning i Psykologin.. Det känns inte alls som det är rätt tid att åka iväg, men det är inget att göra åt. Får plugga på planet hem från LA, men vet redan nu att provet kommer gå åt helvete -.- kommer ju inte hinna plugga nåt och de här hade man behövt plugga på 2 veckor iaf :P

Men men, nu ska jag ta och plocka upp här hemma, Brandt kommer över snart. Kommer sakna honom massa när jag är borta över helgen!

Hade fint :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress