Ann Andrist

Uppgradering
Nu sitter jag och väntar på att mina public speaking klass ska börja,vilket den gör om en halvtimme. Sitter i den nya byggnaden på skolan där jag har en klass, superfint :) Har fixat på min blogg (försökt) men den verkar inte vilja öppna som jag vill i alla olika webläsare jag provat. men min mobil funkade den på iaf :P

Har träffat 4 olika person medans jag suttit här som jag inte sett på ett halvår säkert, litesvårt att placera dom men när de nämner att vi va i samma engelska så går de bättre :P

Nej nu ska ja gå till klassen. Idag ösregnar de, min buss va 20 min sen så jag blev lite sen till klassen. Men tror de har överseende första veckan. Har gjort min läxa på pausen ja hade nu, riktigt skönt så slipper ja stressa över de.

Hadehade :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress