Ann Andrist

Alska lediga morgonar
Gu vad jag alskar att vara ledig pa morgonen! Idag har jag vart pa skolan och haft mote med min grupp vid 9 imorse, riktigt bra gick de! Sen hem och har skickat in tva uppgifter som ska vara klara pa Sondag, skont att vara ute i tid ;) Men de ar sa mkt som ska vara klart i helgen i andra klassen, sa borjar med det enklaste.
Efter det sa tranade jag i 40 min, springa och lite ovningar. Sen at jag varldens onyttigaste lunch: flygande jakob, men varldens godaste.
Nu har jag duschat och last lite, funderar pa att kora till ett cafe och lasa min bocker (sjukt mkt lasning denna quarter!!!) men intressant ar de. Vissa grejor iaf.

Sen ar de massa planering infor framtiden som star pa mitt schema ocksa, flytt, en weekend till Dallas for vara vanner som gifter sig, kopa biljett till Sverige i jul, och mycket mer!

Nu ska ja ut i regnet och kora till ett mysigt cafe :)
Hojhoj!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress