Ann Andrist

Tja tja
Imorse när Brandt och jag satt och åt frukost så sa han att han köpt punch brother tickets till konserten de ska ha i mars, lycka!!! Det var en av alla tillfällen jag kände att jg träffat rätt, han vet vad jag vill ha! :)) jag har visst gått och klagat över att de inte varit några bra konserter på sistonde :P.

Annars så är de mycket i skolan sol vanligt, tre klasser är nog för mig :P enda jag gör är att jag sitter och läser eller skriver. Nu läser jag en bok som vi ska va seminarium på, samtidigt som vi ska börja skriva vår essay som ska va färdig om en vecka (och är värd 100 poäng) så det är mycket som händer. 

Imorn har jag en intervju på Nordic heritage Museum, det ska bli riktigt kul :) tråkigt att jobba gratis men förhoppningsvis får ja prata svenska, finska och norska ;) 

I veckan så har jag hjälpt Brandt med sitt rum så nu är det hel renoverat, ny säng, nytt skrivbord (som vi ska ha i vår lägenhet när vi flyttar ihop...) :) han köpte ett L skrivbord så jag kan sitta och jobba där också, gulligt ;)

Nu ska jag ta och laga lite middag här hemma, sen blir det läsa hela kvällen! Hoj hoj




Pappa

Det är alltid kul och gå på konserter. Kul för dig. Vi ska på Paul Simon och Sting i Globen i mars. En annan konsert är Jennie Abrahamson i Stockholm i mars. Intressant att du ska på intervju, hoppas det går bra.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress